Wednesday, September 2, 2009

peristiwa dengan si blonde

lu pernah jumpa perempuan/lelaki melayu?
mesti pernah kan.

lagi satu, lu pernah jumpe perempuan/lelaki melayu yang tak reti-reti nak cakap melayu?
gua gerenti, mesti ade.

ayat yang paling meluat pernah gua dengar.
'can i have a beer please?'
dem.

tapi lu pernah jumpe tak perempuan berambut blonde, bermata biru, berkulit putih anglo saxon bercakap bahasa melayu dengan fasih dengan innocentnya bercakap dengan lu. humble some more.

dia sangat hot.
sumpah tak tipu.


8 comments:

sharamli said...

xpenah p0n..kal0 penah p0n..xlayan k0t..sbb p0mpuan..hua3

nizamsani said...

duduk di kampung ni,tak pernah jumpa.

demang said...

kat negri sembilan ade.=)
tat blonde duduk kampung jugak.sempoi kan

Aminah said...

kt kulia wa ada...blonde hbiss

Pije. said...

stail lah.
jangan bagitahu pasal saya kt orang lain demang.malu
:p

duk negeri sembilan?kat mana weh?
teruja nak carik ni.

demang said...

fyi eh adik2 akak2 abang2 blonde itu adalah blonde ori tau. mak/ ayah die bagi bukan beli kat farmasi cuci sendiri kaler sendiri. tak true mak 'i' cakap yang maen kaler2 nih.

kat terachi. try explore kalo ade bran.

tgkpikirtulehpikirbacepikir said...

sedangkan yg blonde pun ko eran,ni kan plak melayu kite...

yg rmbut itam mmg xsedar diri sket...dorg ske wat cre plik...coz itam kan?...

ish3,tp x sumer la...2,3 kerat jek..

alepzuhri said...

aku penah
orang rusia
cakap melayu lancar
cantik
sopan
lagi sopan dari orang melayu
exchange student skolah aku dulu
denga cite da masuk islam da pun

rindu nak jumpe die lg
cantik sgt
sumpah