Wednesday, April 6, 2011

Racun Semut

what the fuck is fucking fuck is this?

nampak serbuk berwarna coklat diatas?
nampak semut semut yang mengerumuni serbuk coklat tersebut?
apa kejadahnya serbuk coklat tersebut berkoloborasi dengan dengan semut?

gua akan jawab pertanyaan lu orang satu persatu.

serbuk diatas merupakan racun semut. cara penggunaan adalah dengan meletakkan racun semut tersebut disudut dinding atau mana mana kawasan yang disyaki laluan dagangan semut semut berkenaan. apabila semut semut bertembung dengan kawanan racun semut ini,secara otomatis mereka akan berhenti kerana tempting nya rasa racun semut tersebut.

tapi macam mana gua boleh tahu rasa racun semut tersebut tempting?

dikala gua berumur 4-5 tahun saat kenakalan berada di puncak klasemen eksperimentasi dengan pelbagai perkara adalah perkara yang sangat menyeronokkan. gua memang menjadikan abah gua sebagai idola setiap kali beliau dilihat meletakkan racun semut ini.

sebagai menyahut cabaran wawasan 2020 ketika itu, gua dengan beraninya memanjat almari yang tinggi semata mata mahu melihat racun semut tersebut.pabila berjaya mendapatkan racun semut tersebut, gua letakkan sedikit ditangan. wadefak, warna macam biskut merry. gua makan semuanya. dan sememangnya rasa racun semut seperti biskut merry ditambah gula.

***

kejadian memakan racun semut mendapat tempat dikalangan penduduk kampung gua. ini juga mengakibatkan gua terlantar di hospital(gua takde rasa apa apa wei). mak gua juga disiasat oleh polis.dasar budak degil. kenangan eksperimentasi racun semut ku.

3 comments:

Aina Shahirah said...

cayalah brader

Ze_Mhis said...

....... nak gelak, tapi takut kene belasah. cemana tu?

vampire's lovex said...

nak makan roti mery,ambik dalam peti suda...



aku syak kau ni spesis semut api..kah kah