Tuesday, September 7, 2010

10 Sebab Kenapa Raya 2010 Cool


1. Gua tak beli baju raya, so perbelanjaan untuk basikal meningkat. Duration masa untuk basikal gua siap dapat dikurangkan.

2. Back dated gaji, claim latihan industri dan duit elaun buku tak masuk lagi. Cukup sangat nak buat modal Final Year Project+Blackberry. Damn cool.

3. Tahun ni gua beraya kat Karak, Pahang. Secara matematiknya perjalanan ke Karak lebih singkat dan penjimatan wang dapat dilipat gandakan.

4. Bercakap pasal duit, gua baru dapat tahu adanya unsur illuminati dan freemason dalam duit RM1.

5. handset sunyi? bertukar lah kepada Blackberry fakas!

6. Ferrari dapat sebelum raya weh.woot woot.

7. Paku dan Belacan memang kelakar. Youtubing mereka okey.

8. Tahun ni gua betul betul into dengan kisah Illuminati dan Freemason. Sumpah kelakar lah konspirasi korang.

9. Zooey Deschanel bagi kad raya. Sumpah tak tipu.

10. Tumblr sangat cool.=)

1 comment:

norshakeela said...

selamat hari raya ...kalau ko puasa penuhla.