Wednesday, September 15, 2010

10 Benda Mesti Capai.MESTI

1. Menjadi diri sendiri serta sentiasa berbau harum antara "target mesti capai" paling utama.

2. Menyiapkan "The Geek Gios" sebelum bulan 12. Pelan Pelan Kayuh.

3. Blackberry Bold. -_-"

4. Mendapatkan nombor telefon mana mana gadis elektrik.

5. Untuk kelihatan super cool, kereta adalah antara aset terpenting. Oleh itu dengan sebulat suaranya Satria Neo cps menjadi pilihan.wallahhh

6. Aku terfikir tentang pemain piring hitam dan piring hitam. Mereka exotic.

7. Percutian yang menyeronokkan, mungkin Australia. Ah tipu.

8. Memanjakan diri di spa. Lagi sekali aku tipu. Aku nak main paintball dan sukan sukan ekstrim. Fixed Gear memang wajib.

9. Nike Windrunner. sumpah cool.

10. Menjadi lebih analog,mengurangkan sifat digital dalam kehidupabn seharian. Lebih accurate.


apa apa pun soljah memang tak lari dari benda benda ni : HOO HAA

3 comments:

LUMUT said...

bila nampak profile peminak reebok tetibe terigt sweater sendirik..hehe

syafiqxsaifullah said...

yg num 1 tu,
gua suggest lu Nivea for men.
lau lu nak rasa top,
leh try axe yg ads kat tv tuh.
mana tahu scene dalam ads tu boleh jadi kat lu.
hahahahaha

fitriah said...

goodluck with ur wishlist! ;)