Wednesday, April 21, 2010

Gelak Sakan

"zehahahahahhahaaha..."

sesiapa yang mendengar hilai tawa tersebut, pasti kecut perut. lagi lagi junior 2009. kalau boleh nak mengelak dari arah hilai tawa itu kedengaran. bunyi dia memang pecah, rabak serta high pitch. kalau dengar hilai tawa itu ditengah malam, susah jugak nak bezakan antara pontianak atau manusia.

berkumandangnya gelak sakan tersebut menandakan ada insan yang 'gugur' di 'medan perang'. dengan kata lainnya, ada insan yang sedang di taji. iskh iskh iskh kasihan. entah apa yang diperlakukan kepada insan tersebut.

namun, tak ramai mengetahui gelak sakan tersebut memberi rahmat kepada seseorang. siapakah beliau? beliau adalah Fakharuddin.kedatangan junior junior 2009 memberi rahmat besar kepada beliau dan rakan rakan. tiada lagi rintihan Fakharuddin ditaji Khairul Zaid, tiada lagi air mata bergelimpangan.

"zehahahaahahahhahahaha..."

sekali lagi gelak tawa Khairul Zaid memecahkan suasana. dari jauh Fakharuddin senyum nipis memerhatikan gelagat Khairul Zaid bersama mangsanya. dalam hati beliau, memasang impian untuk menjadi seperti Khairul Zaid, Chief of Ragger.


HURRAHH!!

4 comments:

Kensi Ell Byle said...

wah. khairul zaid kawan ekau yg dlam fesbuk tu ke yg gelak gaye puntianak ni? hahahha....

demang said...

hahah.bukan.ni imagination.name diambil dari rakan yang sebenar

Miss Jezzebelle said...

khairul zaid dh zulu lam siot..mane ade taji budk ksturi lg

demang said...

bodoh.ni imagination.