Monday, April 26, 2010

I Love U Eleanor

mak gua kata belajar rajin rajin. dah besar dapat kerja bagus bagus. rumah besar, kereta besar, bini tetek besar. ok, yang tu gua tipu. bercakap pasal kereta besar, kalau siapa selalu tengok fesbuk gua, mesti perasan kereta yang baru gua baru beli tu. ok, tu pun gua tipu.

tapi gua musykil jugak, apsal orang belajar rajin rajin tapi tak dapat pakai kereta ni?


ELEANOR:kalau jumpa orang pakai ini kereta, kasik sound sama gua.


1 comment:

syafiq saifullah ibrahim said...

haaaa.
bini boobs besa.
mcm sial jek!
dorg tak pkai sbb xminat derrr.
suma pn nak merc jek.
ag pun mustang ni kan ol skool.
payah nak cari.
malaysia xnmpak pun ader menatang nie lg.
minat aku.
subaru biru :P