Saturday, November 21, 2009

Kempen Sembahyang 5 waktu

surprise kan bila baca tajuk. kah kah kah kah
lu orang kena tipu sebenarnya. gua saja kasik letak tajuk 'kick' sikit. bukan apa, gua perasan dua tiga menjak trend mencarut tengah up kat kalangan blogger-blogger ( termasuk diri gua kot ).

terkesima dengan keadaan yang semakin parah ini, gua telah mengadakan satu sidang tergempar dengan geng geng masjid se Malaysia bagi membincangkan permasalahan yang melanda blogger masa kini. kata sepakat yang dicapai:

  1. blogger berperanan secara tersirat atau tersurat mendidik masyarakat kearah berfikiran terbuka serta sensitif kepada persekitan.
  2. berperanan untuk melahirkan satu komuniti yang bebas berkarya namun disusuli dengan adat ketimuran yang tinggi.
  3. sebagai wadah perpaduan dikalangan masyarakat Malaysia tidak mengira agama, kaum sera budaya.
  4. selain itu, diwujudkan komuniti bebas mencarut agar tidak mempengaruhi kalangan pembaca amnya.
  5. satu kempen 'bebas mencarut' dijalankan .

oleh itu gua merasmikan Minggu Entri Tanpa Mencarut Tahun 2009. sila support.


p/s : ayat macam Malaysia Studies. patut sangat gua dapat A+.keh keh keh keh.

10 comments:

siggplus said...

susah ni bro..haha, aku try..

kudabesi said...

aye aye sir!

haha QQQ sila patuh

ni mesti lu da join tabligh sri petaling...bagus2

aminah said...

gua bangkang..mencarut tuh da sebti lam hidup gua..gi pon gua bnci org dpt A+ msia studies

demang said...

siggplus-kalau lu try halal lu punya nuff sigg.hahahha

kudabesi-gua tak join weh.gua belum sampai ke tahap itu. belum

aminah-lu ni hati dah gelap ni.amar makruf nahi mungkar la aminah.

Cik LeYha~~~ said...

mggu ni je ke entri tanpa mencarut??
hahaha...

cikot said...

aku mencarut cover2 ... tapi lu nasihat minah tue dia kan susah skit kalau x carut ...

fievelski said...

lu carut gua ke bai?

siyes dowh, kalo tolak ayat-ayat carutan keramat, alamat sekerat jer la entri kontol..eh kontot aku.

takkan nak guna bahasa nyah uols?
tak kuasa we ols.

Rajuna said...

ah kau saja ah ni nak kenakan aku. ekspresi diri terhadap kemarahan akan terpendam dan akan merosak jiwa andai tak dilepaskan.

Noorlaila Mohamed Nor said...

walaaaa~
msian studies tu subjek yg mengundang kehancuran
boleh pulak dpt A+
fuhhh

kudabesi said...

demang lain..

dia dapat A+ malaysian study maknanye dia berjaya mengoda pensyarah beliau dengan jayanya

LOL