Saturday, October 3, 2009

wanita hanya perlu menunjukkan buah dada/tetek, peha serta betis.

entri yang agak lucah (mungkin). dorongan serta galakan ibu bapa sama sekali tidak diperlukan okey.

seperti biasa, atas dasar tidak mahu membuang masa(konon) gua terus online berfesbuk. meng 'add' awek-awek adalah satu perkara yang amat menjadi keutamaan selain daripada mengeluarkan status yang boleh menarik perhatian ramai.

ada satu kali, gua add 58 orang awek dalam satu-satu masa. memang tak dapat dinafikan, usaha gua memang gigih serta layak diberikan pujian. ketika tu, memang gua betul-betul into dengan aktiviti ni. apa orang cakap, gua ambik endah tak endah je.

setelah gua add awek-awek difesbuk, gua biasanya catat bilangan mereka-mereka yang telah gua add. rajin bukan, dan keesokan harinya tepat pukul 8.00 pm gua akan sekali lagi online dan memeriksa 'hasil' daripada usaha gigih gua tersebut. kadang kala gua senyum sendiri dengan hasil yang amat memberangsangkan. jikalau mood gua baik, gua akan taip 'hye', 'thanx' atau '=)' di wall awek-awek tersebut.

agak-agak gua bersemangat serta mempunyai tidur yang mencukupi, gua dengan handalnya berchatting dengan awek-awek yang online. macam biasa, gua jual nama 'universiti bergaji' ,bakal pegawai tentera, rajin memasak serta pandai menari sebagai modal untuk menarik perhatian ramai awek. gua usya jugak mane-mane awek yang boleh gua ajak pergi clubbing. boleh tahan jugak ramainya. gua impress dengan perkembangan gadis-gadis bumiputra dinegara ini didalam industri kelab-kelab malam. gua sebut sebagai gadis bumiputra disebabkan kadang kala gua berkenalan atau menyapa manja awek-awek Malaysia Timur. lu faham bukan kenapa gua cakap macam tu. tak perlu buat lampi lu orang disini okey.apa yang gua dapat katakantentang awek-awek sabah dan sarawak adalah mereka memang kick!

salah satu contoh. wanita boleh menempa nama sebagai fesbuk superstar dengan hanya meng'upload' gambar buah dada anda yang tersembul.

tapi satu perkara yang menjadi persoalan. segigih manapun gua berusaha untuk meng 'add' awek-awek. sehandal mana pun gua berchatting, atau selama mana pun gua sibuk mengadap fesbuk, tetapi gua tetap tak dapat kalahkan friendlist awek-awek yang bergambar menunjukkan buah dada/tetek. kadang kala dengan hanya menunjukkan peha serta betis yang 'ranum' juga boleh membuahkan hasil yang mengagumkan. gua betul-betul musykil. gua rasa, ketinggalan jauh sekali dengan pencapaian mereka.

bagi gua, kaum adam terlalu mudah dipengaruhi dengan buah dada/tetek serta peha dan betis. entah-entah bapok yang punya fesbuk. lu mana tau kan. sekian sahajalah kajian gua.




p/s: gua nak add lagi 300 awek bagi cukup 1000 friendlist gua. go demang go! dan kepada para gadis, mudah sahaja untuk menjadi fesbuk superstar. hanya perlu sembulkan buah dada anda. selamat mencuba!


14 comments:

yana lyana said...

haha...apakah yg kamu kaji neh?
mungkin juga buzz selepas ini tiada perlu dilayan? baheklah.

demang said...

cik yana

saya mengkaji bagai mana sikap kaum adam itu yang mudah dipengaruhi dengan sesuatu yang mengghairahkan.lihat sajalah page-page gadis seksi meksi.penuh dengan jantan buaya.komen komen boleh tahan lucahnya. yang lain-lain saya tambah seara jujur serta tidak jujur selaras dengan keperluan semasa. overall saya normal serta mempunyai akhlak yang mulia. terima kasih. err sila rekemen kan rakan anda kepada saya.=p

sharamli said...

sy memang lampi bab2 ni

Rona Realiti said...

kali ni aku mmg horny...!!

demang said...

gua rase entri nih tak punyai unsur yang membolehkan kamu ghairah rona. gambar ya. ayat-ayat tidak same sekali. tapi gambar memang aku suruh korang horny pun

faqhrule said...

post gambar tetek kau plak! kalau berani la

demang said...

xleh faqhrule karang ak kena bicara dibawak akta angkatan tentera 1972 seksyen 82.takot woo

bibie_suke_sukun said...

rona horny?rona horny x bertempat...x lame da 2 rona...
erm...ko xnk usha aku ker??lalalal...usha la..aku nak bakal pegawai tentera yg cute n ganaz..i luv soldier very much..lalalala....

demang said...

bibie-gua blushing nih.btw gua minat awek pandai maen gitar nih.=p

iYda Juhar said...

sudah lumrah begitu kot. kaum adam suke sangat benda begitu dats y aweks tuh lagi mau tunjuk. kalu tak de yang respon wat pe dia tunjuk kan??

hahhahahah..

lagi pon kalu kaum adam itu betol "skot jump".. tak perlu la cari aweks.. terus je.. "position down" carik isteri..

kan.. kan.. ;)

fievelski said...

cara-cara untuk mendapatkan angka frenlist gadis penayang tits yang mencecah ribuan itu

1. tayang tits ko juga. budak perempuan/perempuan jadian pun sama horny bila bab-bab 27sx ni.

2. rujuk kepada soalan pertama jika ada persoalan lain yang menjengah.

sekian,
regards,
fievelski

demang said...

fievelski-gua mengutarakan subjek mengapa lelaki mudah terpedaya dengan tetek kerana dengan hanya menayangkan tetek separa tersembul gadis-gadis boleh mendapatkan friendlist yang banyak.

lagi satu-gua tak nak terliba dlm aktiviti lucah.imam kampung gua dah sound awal-awal.

fievelski said...

kalaulah friendlist boleh convert kepada wang ringgit, akan ku kumpul frenslist sampai juta-juta juga (kecuali jika fesbuk kasi warning akan disablekan akaun aku sebab add terlalu banyak)

gua tabik spring sama imam kampung lu la. menjaga perilaku anak buah dengan penuh prihatin.

demang said...

fievelski-ak berharap macam tu jugak.money is everything.

imam gua tu ex askar.tu pasal dia take note sket pasal gua.