Wednesday, October 14, 2009

Cinta baru gua

gambar zooey deschanel(merangkap awek gua yang ke 7) lepas makan char kuey tiau dekat mali.

gua dah rancang nak date dengan awek ni. semua ex girlfriend gua tak bantah. nak usya awek ni sikit punya susah, gua kena nyanyi lagu the smith dulu baru dia sangkut. nasib baik dapat, kalau tak dsia-sia je jadi mangsa tohmahan orang kampung.

kalau takde apa-apa rintangan gua ingat nak follow beliau pergi tour. gua dah apply jadik backup singer. amacam, boleh tahan kan taste gua?

8 comments:

iYda Juhar said...

cehhh..

demang said...

lawa kan awek gua
=)

bibie_suke_sukun said...

gua ni?lu nak baling mane???aish!!

Unknown said...

ecececeh.
nk y cun je eeh.
bahhahaa.
nk join weh.naak.

astrinee said...

pasti ko jatuh chenta ngn die lepas tgk cite 500 days of summer kan??
hahaha
ngamuk alep...hihihi

demang said...

pije-nak join? bukan aku da ajak ke?
tapi movie ni(500 days of summer ni last tayang kat movie arini)

ast-hahaha.aku ngan alip selalu berkongsi selera.tapi cinta aku dapatlah.hehe

astrinee said...
This comment has been removed by the author.
astrinee said...

hahaha..cemtu eh??okeh..
best tak 500 days of summer??
nak tgk tp tak sempat..suh alep carik dr bulan lepas tak dapat2 pn..wuwuwuwuwu
joseph gordon levitt tu dah ensem kot ble dah besar...heeee
*shooshhh*jgn gtau alep..
tgk zoey cite yes man!!sgt cumil!!!