Wednesday, September 23, 2009

Kenalilah saudara mara sendiri. mana tau anda jumpa makwe yang kencang-kencang.

gua balik kampung belah abah gua raya kali ni. dekat Karak, Pahang. lepas siri kunjung mengunjung yang luar biasa, gua diskaver sedara-mara yang boleh tahan kencangnya. gua boleh describekan marion caunter crossover dengan amy winehouse. naughty dia boleh tahan jugak. meremang gua.

dulu marion main congkak sebelah rumah gua je. tapi gua buat dek je.


masa malam raya haritu, amy winehouse call gua ucap selamat. sempat jugak dia nyanyi lagu tears dry on their own untuk gua.

sekarang ni,tengah mengejas makwe. lu jangan kacau. balik cuti gua bagitau perkembangan. kepada lu orang semua, selamat hari raya dan ingatlah orang tercinta masa bawak kereta. chow dulu

2 comments:

iYda Juhar said...

ejas jangan tak ejas

Mohd Helmi said...

ejas tOk gua skali.. tgh single nie