Wednesday, June 24, 2009

Hari Ini Dalam Sejarah!

hari ni gua rasa gumbira yang amat sangat.
bangun pagi pukul 4.30 (excited kan).
pergi kelas pun cepat.
kat kelas pun gua tak tido.
ajaib sungguh.

semua tengok gua pelik.
lagi-lagi junior rumah gua.
ada standby bed pun gua buat tenang je.
tak ada gua nak maki-maki, hell semua.
gua memang tenang hari ni.

gua layan handset pun tak seberapa
tapi sempat jugak usya-usya awek ajak tengok transformers.
macam biasa,plan berjaya punya.
gua senyum lagi.

tapi bila malam,
gua dah start gelabah.
nak tido tak boleh.
golek kiri,golek kanan,golek kiri kanan
habis bantal gua peluk.
gua punya badan pun dah setart peluh-peluh.

gua tengok jam
gua tengok kalendar
gua tengok jam balik
gua tiba tiba semangat
gua start countdown sambil bilang masa kuat-kuat

3............2.............1


YESSSSSSSS!!!!

gaji gua dah masuk!!

hati sangat senang.
baru gua boleh tido.

5 comments:

Fatin Farhana said...

orang orang gomen bilang hari

demang said...

bilang hari untuk gua belanje awek2 transformers ngan makan kat nandos
xluper jugak beli baju kat topman xpon zara

BOURNE said...

haha..stndard kadet r..tggu gaji.
lpas oting,kering

demang said...

lu mmg true lah bourne
mcm ade pengalaman jer
=p

BOURNE said...

gua mmg brpenglaman bab2 ni..
2 taun stgah lepak kat 'pnjara'..
amik pngalamn org kata..haha