Saturday, June 6, 2009

gua terjah lu orang

tanpa memberi salam atau kata-kata aluan, secara slumbernya gua muncul menghantui hidup lu orang ngan blog baru gua. lu jangan sentap pulak. gua sound awal-awal bai. secara jujurnya, blog gua yang lama tak dapat diteruskan atas dasar kebengapan diri gua sendiri yang lupa kata laluannya. aib gila. tapi hati gua memang pedih lah, pasal gua tak dapat menghabiskan agenda-agenda penting dalam blog gua yang lama tu. modus operandi blog gua yang baru ni tak susah mana bai. agak-agak gua kenyang makan kat cafe baby, konpem-konpem gua tak post entri. tu pasal gua melebihkan tidur dari melayan blog ni.abes kuat pun geli-geli layan facebook. apa-apa hal pun, gua syak mesti ada orang mahu usya gua punya blog ni. lagi-lagi anis tajam ngan farid aswan. gua tahu lu orang mesti cuak gila pasal blog gua mesti bikin gegar kat lu orang punya blog. HA HA HA.



p/s: gua bagi lu sekuntum mawar merah pasal gua sayang sama lu. apa macam?

2 comments:

F.Aswan said...

dah ko promote.aju usha la.hampeh,anyway selamat berblogger!

Fatin Farhana said...
This comment has been removed by the author.