Wednesday, January 5, 2011

Bakat, Khairul Fahmi dan Hanis Zalikha.


Bagi aku, benda yang membezakan seorang manusia dengan manusia lain adalah BAKAT. Aku juga percaya setiap orang mempunyai kemahiran serta bakat yang tersendiri. Mereka yang berbakat selalunya melakukan sesuatu yang berada didalam ruang penguasaan mereka tanpa usaha yang bersungguh sungguh. Effortless jika hendak dibandingkan dengan dengan mereka yang kurang berbakat.

Aku berikan Khairul Fahmi Che Mat sebagai contoh. Kalau diukur dari segi ketinggian seorang penjaga gol, Khairul Fahmi bukan lah calon yang begitu sesuai bagi mengisi posisi tersebut. Namun disebabkan bakat mengesan kedudukan bola dengan tepat, ketinggian fizikal menjadi perkara kedua yang dipertimbangkan. Buktinya , Piala AFF Suzuki.

Contoh lain yang aku boleh berikan adalah, Hanis Zalikha. Malaysia everybody sweetheart. Tanpa perlu ada apa apa publisiti, nama beliau gah dipelosok Malaysia. (shit, aku rasa macam pussy cakap macam ni). Bukan bakat yang diperkatakan disini, ianya lebih kepada daya tarikan yang ada dalam diri beliau. Cantik dan tak perlu menggedik atau apa apa gossip liar. Cukup sekadar hidup yang gembira dan bersih.

Tapi apa kena Hanis Zalikha mengena dengan bakat beb? oh layan gambar bawah.


oh tablet.


with just a tweet.tadaa


effortlessssss is sooo suhwittt





Abdl_Hfz

4 comments:

faqhrule said...

so?

bibie_suke_sukun said...

motif??????

Nursyuhaida said...

kire skarang,hanis zalikha ko pegang la?

Aina Shahirah said...

gua dah tengok blog hanis zalikha ni. boleh dimanfaatkan. lu punya blog lagi boleh jadi public figure.