Monday, December 7, 2009

Nasik Lemak 'Dada'


walaupun hujan, itu tak menghalang gua untuk ke cafe. keputusan gua nekad, perut lapar tak boleh tahan punya. hujan rebas-rebas gua redah dengan tabah. duit gua kira ada 3 ringgit, lepas lah nasik lemak sama air teh 'o' ais.

sesampai di cafe, keadaan penuh sesak. masing-masing beratur mahukan nasik lemak. gua kira dah macam dekat Mali lah pulak. tapi lagi havok, macam nak bergaduh pun ada. gua pun turut serta beratur sambil mengamalkan sedikit kesopanan.

masa tu, ada sorang je yang jaga kaunter nasik lemak tu. makwe badan berisi. senang cerita, gemuk lah. anggaran gua berat makwe tersebut didalam lingkungan 90kg keatas. hampir sahaja gua sarankan kepada beliau untuk menyertai The Biggest Loser Asia.


***

sorang-sorang mintak nasik lemak, makwe tu ambil runcit-runcit. agak-agak banyak yang order,nasik lemak tu dia kendong sambil rapatkan tangan kat dada. nasik lemak tersebut beratur dengan kemas diatas dada beliau. kalau ada 4 nasik lemak, maka ke empat empat nasik lemak di grip dengan kemas oleh makwe tersebut. mungkin mengambil berkat kot.

sejak dari itu,baru sekarang gua faham pasal apa nasik lemak cafe cepat habis.


p/s: nasik lemak tersebut dibungkus. sila ambil perhatian.

10 comments:

maEL said...

sedak jugok weyh..masam2 manis..

.millalara. said...

apakah? lalalalalala~

demang said...

betul weh
ni tak tipuu punye

faqhrule said...

hahaha
ada bau sexist la nasi lemak lu

kudabesi said...

lucah betol awek tu haha

aminah said...

ada bau tak??

demang said...

awek tu tak lucah weh, dia rase benda tu biase2 kot.tapi gua rase luar biase.bau xde la aminah, kalau ada bau itu nasik lemak breastmilk namenye
keh keh keh keh

Cik LeYha~~~ said...

x terbayang...hahahah

cikot said...

lebih kurang macam nasi kangkang jgk nie ...

Rajuna said...

haha. tapi yang ni nasi lemak KEPIT!