Tuesday, November 3, 2009

Tertekan disebabkan NURKASIH

gua tengah tertekan sekarang.amat tertekan.ini semua disebabkan siri NURKASIH
adakah patut gua layan NURKASIH?
adakah jiwa rock gua akan tergadai hanya disebabkan NURKASIH?
adakah dengan melayan NURKASIH akan memberi gua 23 juta sehari?
mengapa gua perasan dua tiga orang rokes dah berubah menjadi mat-mat tabligh 'jambu' lepas layan NURKASIH?

lu orang dipersilakan memberi komen membina atau meruntuh bagi membantu gua.



NURKASIH. rancangan yang memberi 'bekas' kepada mat mat rok.



P/S: gua mau pekena nasik lemak ayam berempah sama teh o ais satu. sapa mau?

22 comments:

kudabesi said...

yeah..rockers pun ada perasaan jiwang gak haha

layan jer

acha said...

nur kasih karat...

vanspreda said...

http://lifelikeleaves2ndvers-vanspreda.blogspot.com

acap rahman said...

WAJIB tonton.
hahaha

Anonymous said...

Yey! demang si mat jambu..hehe :D

siggplus said...

hati wanita gak lu ni kan..gua ingat hati batu..

gua bajet lu mesti nanges tengok cerita ni kan?

tisu jamban dekat rumah ada lagi?ke lu dah habiskan lap air mata?haha

Anonymous said...

aKU pun layan gak ..
sebab sharifah sofea tu mantap beb ..

ashraf sahdan said...

perangai tak ubah macam jalil hamid lu ni..

.millalara. said...

hati dan perasaan tak leh ditipu beb.. haha.. terimalah hakikat bahawa kamu itu jiwangsss jugaa.. ngehh3~~

demang said...

kurang waras kalau mengatakan gua jiwang. heh

faqhrule said...

ending dia aidil mati. gua dah tau dah

Siti Nur Aminah said...

aah..hilg la sttus macho tgok nurkasih..gua suspek lu pon sedia tisu sekotak kan..stndby nk lap air mta

Ain bintu Amir said...

tgk je.. lantak je pe org ckp. haha

demang said...

perghhhh. ni kena buat vote ni.

niaharaf said...

td aku start exm kol 3.30.aku layan nur kasih 6 episod sblm exm.orang kata tgk nur kasih 6 jam boleh dapat A.tp td aku jwb peksa cm dapat C je.ape kes?

azman said...

aku tak tengiok Nur kasih,
jadi ko patut tunduk malu ngan aku! mesti!

.o r k e d. said...

ala, tayah ego.ta dosa pown lyn nur kasih tuh.byk lesson kot

demang said...

bukan ego
bukan xmau

nanti kena bahan.
xcaye sudah

iluvcolours said...

klu ang nk tgk, tgk je la..
klu xnk tgk, x yah la tgk..
pe susah...ish3

reezyna said...

ta payah tengok la. .
meleret2. .
bosan. .
ahahaha. .

Seri said...

nak tahu ending. click kat link bawah ni

http://ceritadimataku.blogspot.com/2009/10/nur-kasih.html

Bidadarisorga said...

xpe..muka cromox hati tomok..layan sudey..hikhik