Sunday, October 11, 2009

Sehari Tanpa Outing 1

assalamualaikum.

gua rasa ni kali pertama kot gua bagi salam kat pembaca blog ni. melampau betul kan. kadang-kadang gua risau jugak disyaki sebagai seorang yang berpandangan 'secular', dimana gua memisahkan agama dengan blog. heh, bidaah betullah.

hari ni gua tak ada aktiviti sangat, mengadap laptop. fesbuk, ym, fesbuk. memang dasar penghabis duit kerajaan.
tapi aktiviti paling 'death' sekali adalah minum sebotol coke. tanpa kongsi ok.
gua syak coke ni dia letak ganja lah.

so bagi gua coke adalah ganja.









7 comments:

Nathalia said...

heheh.
swonok ehh xde outing??
rest jer kt blik..;p

Nathalia said...
This comment has been removed by the author.
Pije. said...

weeh.
coke mmg ganja la demang.
ko tak tau ke?
hahaha.

:p

Nathalia said...

stuju!;p

demang said...

nathalia-seronok? like hell dow.macam nerd duduk bilik satu hari

pije-coke ganja? biar betul pije. patut lah gua perasan sekarang mat mat rempit campur ganja dengan air ketum. tambah kick kot coke=ganja+air ketum.

bibie_boodyn said...

coke bukan ganja..coke adelah coke..ganja adalah ganja..coke bukan ganja dan ganja bukan coke..coke eje die C O K E..dan ganja eje die G A N J A...(poning x poning baco komen nie?)

Aminah said...

coke sedp ble ltk ais kaw2...peh..pstu sendawa....ahahaha..buruk kn perangai..