Thursday, September 17, 2009

Sertailah PASKAL!

Paskal! (sekadar gambar hiasan)

setakat minggu ini sahaja, dua tiga orang dah sound gua suruh kasik improve sikit gua punya blog. header macam celaka, layout budak-budak tadika,murahan dan bermcam lagi kata makian dihamburkan kepada gua. boleh tahan padu dia punya maki. Oleh itu, demi menjaga kredibiliti, gua mengambil keputusan untuk menubuhkan satu pasukan khas aka PASKAL(PASUKAN KHAS AYAT LONGKANG) unuk mentransformasikan blog gua nih. mungkin lebih 'longkang' barangkali.

gua memerlukan mereka-mereka yang mahir dalam photoshop, coding, atau licking untuk meneruskan agenda-agenda baru ini. gua juga tidak keberatan untuk menjemput penulis-penulis tamu untuk blog ini. mereka yang mempunyai idea bernas, segar juga yang bermulut 'longkang' adalah amat dialu-alukan untuk turut serta dalam PASKAL. idea-idea bebas, anarki, politikal, fashion, ashkar atau apa saja amat diperlukan bagi kemajuan blog ini. kualiti serta kuantiti mestilah selari dalam abad ke 21 agar tidak ketinggalan dikemudian hari.chewah.perhatian kepada gadis-gadis, barangkali ini peluang anda.


apa tunggu lagi? Sila dapakan borang sekarang. sertai lah PASKAL!


tertakluk pada terma dan syarat.

5 comments:

Rona Realiti said...

aku pi CTK...
nk minta borang...
kena halau cmtu je...

pehal...!? apa silap aku...!?

demang said...

lu kurang bodek xpun tak bawak dunhill 14 masa nak mintak borang.lagi worse lu datang tangan kosong je.ingat brader, rokok, bodek, makan-makan adalah moral bagi askar.hehe

Unknown said...

tak bleh blah betul nama.
PASKAL.
cara la weh.
haha.
nak masuk la.nak isi borang pakai pen biru ke hitam?

Siti Nur Aminah said...

alah..lu tukar tmplate..header...rjin updte meti rmi awek singgh.

demang said...

pija lu pandai potogerapi kan?
gua ingat boleh gak lu ejas sikit2 gamba2 cun melecun punye.sies mak gua tak marah punye,jgn risau.

aminah-gua ni insan suci, pemalu serta berdedikasi. kalo awek ramai singgah nanti gua malu pulak nak outing pakai 'baju outing upnm' tuh.