Friday, August 13, 2010

Toleransi dan Hubung Kaitnya dengan Homoseksual.


Kamu yang pernah membaca entri entri sebelum ini pasti tahu ketaksuban saya terhadap basikal. Secara jujurnya hobi berbasikal ini mengakibatkan saya "kehilangan" wang yang amat banyak. Demmit, i'm faking broke dude. Namun, nasib baik ada beberapa simpanan yang tak dapat dikorek atas alasan tertentu. Jikalau tidak, mungkin saya terpaksa menjadi gigolo untuk menampung keperluan hidup yang semakin menekan.

Sambil melihat dompet, saya berfikir masak masak dan terus melakukan tindakan drastik untuk Ramadhan kali ini. Tiada lagi toleransi,tiada lagi budi bicara. There's no turning bek. Seorang leader mesti tegas dalam melakukan keputusan. kalau lembik, mungkin kamu lebih sesuai menjadi posmen. Itu kata jurulatih saya ok.

"Maka dengan itu,diharamkan bagi saya bazaar Ramadhan pada tahun ini".

Tiada ayam percik ataupun tepung pelita. Jikalau ada pun, sudah pasti itu adalah hasil 'pow' terhadap junior junior yang gemar melakukan masalah. Kadang kadang, saya yang gemar memberi mereka masalah.

***

Bercakap mengenai toleransi, kami sesama rakan memang cukup tinggi toleransinya. Saya tak kisah jikalau saya sedang bersembahyang dan ada rakan rakan yang memakai atau sedang memakai sepender lalu lalang didepan saya. Aksi mereka memang erotic.toleransi bukan?


p/s: saya rasa seperti pondan/gay untuk entri kali ini. entri yang homosexual

4 comments:

Kensi Ell Byle said...

kuat iman ko demang kalo mmpu bertahan. hahahah

Pekerja Kontrak said...

hahahahahahaha... nice... mmg macam gay... nak buat macam mana... kena terima la...

syafeenamk said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

pakai sepender je?
ingat tepi pantai keee?
eiiiiiw.
hahahha